Reklamacije

PROCEDURA ZA POVRAT ROBE KUPCA U ZAKONSKOM ROKU ZA ROBU KUPLJENJU PUTEM INTERNET PRODAVNICE

 

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj prodata (neoštećena i ispravna i roba i ambalaža, vrši se povrat novca kupcu ili zamena uz doplatu za neki drugi artikal.

 

Kupac robu kupljenu putem internet prodavnice može da vrati u sledećim slučajevima :

1. Krajnji kupac zakonski je može vratiti u roku od 7 dana od fakturisanja tj kucanog fiskalnog računa ali u slučaju poručivanja putem WEB-a tj. slanjem robe kurirskom službom gde je rok za povrat 14 dana od kucanog računa. U oba slučaja se obračunavaju i radni i neradni dani. .
2. Ukoliko je greškom prodavnice URADI-SAM.RS fakturisana roba koju kupac nije poručio, rok za započinjanje procedure povraćaja robe je 24h od trenutka prijema robe.

U ovom roku to može uraditi bez ikakvog objašnjenja i tražiti da zameni za drugi artikal, uz doplatu, ili da zahteva povrat novca. Zato je najbolje za kupca, da robu proverava prilikom kupovine ili po prijemu robe. Kupac nas o ovom obaveštava pozivom na broj tel:+381 11 22 84 628 (radnim danima 08-16h) i/ili slanjem maila na [email protected] . U slučaju da kupac reklamira artikal nakon isteka ovog vremena, zbog nedostatka ili kvara, kupac se upućuje na redovnu proceduru RMA (da artikal sam odnese u ovlašćeni servis naveden na garanciji).

 

Ukoliko kupac vraća artikal koji je dobio putem KURIRSKE SLUŽBE, zakonski rok za ovo u odnosu na datum sa fiskalnog racuna je 14 dana. U tom roku kupac se upućuje na slanje kupljenog artikla u naš servis u Novi Beograd – “URADI SAM” (Ul.Đorđa Stanojevića 35,Novi Beograd, +381 11 22 84 628). Kupac će na ovu adresu poslati:

– Artikal koji vraća i list saobraznosti

– Izdat račun-otpremnicu

– Obrazac za odustanak ugovora na daljinu ili napisan na papiru, razlog vraćanja (predomislio se, ne odgovara, neispravno primljeno,…)

Po prijemu ovako poslate robe služba RMA će utvrditi stanje i ispravnost artikla i obavestiti nas da možemo razdužiti kupca ili poslati neku zamenu.

Ukoliko vam je pošiljka stigla oštećena, najbolje je da u roku od 24 sata kontaktirate kurirsku službu koja je isporučila paket, kako bi napravili zapisnik. Ukoliko je roba stigla neoštećena, ali je neispravna, kontaktirajte naš servis kako bi vam poslali zamenu.

 

Sve cene su maloprodajne i iskazane su sa PDV-om. Uradi sam zadržava pravo ispravki u slučaju grešaka prilikom unosa cena, slika i tehničkih podataka proizvoda.

' }); });