Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Tematski katalozi Katalog Outlet Lokacije i kontakt


Reklamacije


U slučaju da imate bilo kakvu reklamaciju na proizvod ili našu uslugu, budite slobodni da nas kontaktirate na mail [email protected]. Budite sigurni da smo spremni i sposobni da rešimo svaku nastalu situaciju.

Ukoliko je REKLAMACIJA vezana za Internet kupovinu, molimo vas da vaš zahtev za reklamaciju ispunite na dnu strane u FORMA ZA REKLAMACIJU PORUDŽBINE.


Proizvodi koji dolaze u direktan kontakt sa intimnim delovima tela ne podležu reklamaciji.


JEDNOSTRANI RASKID


Kupac ima pravo da u roku od 14 dana od dana zaključenja ugovora na daljinu o kupovini proizvoda na internet sajtu www.uradi-sam.rs , tj dana prispeća pošiljke u njegovu državinu, a bez navođenja razloga jednostrano raskine ugovor, dostavljanjem prodavcu obrazac za odustanak u elektronskoj ili štampanoj formi. Forma Obrazac za odustanak/otpremnica može biti overena prilikom same isporuke ili najkasnije 14 dana od dana isporuke. Jednostranim raskidom kupac se oslobađa svih ugovornih obaveza, osim neposrednih troškova povraćaja robe.
Link – obrazac za odustanak možete preuzeti ovde.
 

 


POVRAĆAJ KUPLJENE ROBE:


Troškove povrata robe snosi kupac, ukoliko je povrat robe u zakonskom roku od 14 dana. U slučaju neispravnog,oštećenog ili pogrešno poslatog artikla trošak povrata ili zamene snosi prodavac. Prilikom povraćaja ili slanja robe u servis kupac je dužan da priloži dokumentaciju koja mu je data I to:

Povrat novca na rešenu reklamaciju vrši se POS NET-om za fizička lica ukoliko su plaćanje izvršili bilo pouzećem ili nekim od drugih načina plaćanja, I pravna lica koja su robu platili gotovinom. Povrat novca na rešenu reklamaciju vrši se elektronski za pravna lica ukoliko su robu i/ili dostavu platili elektronskim putem.


ZAMENA


Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj prodata (neoštećena i ispravna, roba i ambalaža) vrši se povrat novca kupcu ili zamena za neki drugi artikal uz korigovanje troškova, manje ili više u odnosu na ukupnu vrednost robe, naravno ukoliko postoji potreba za tim.
Ukoliko je nakon otvaranja paketa ustanovljeno da je kupac poručio pogrešnu veličinu ili boju, moguće je zameniti za odgovarajuću veličinu ili boju ili tome sl. ali shodno zalihama u tom trenutku. Stoga je kupac dužan da obavesti prodavca u najkraćem roku kako bi se izvršila zamena.
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine u visini koja mu je prethodno naplaćena po već ugovorenom cenovniku.


OŠTEĆENA ROBA - OBAVEZNO PROVERITE PAKET !


Ukoliko vam je pošiljka stigla vidno oštećena, potrebno je da na licu mesta kurir napravi zapisnik I da nas o tome obavestite mailom na [email protected] 
Takav paket ne morate primiti, može nam biti vraćen a mi ćemo obaviti zamenu.
Ukoliko ste primili pošiljku i nakon otvaranja pakovanja ustanovili da isporučena roba ne odgovara naručenoj ili podaci na računu nisu odgovarajući, ili je roba oštećena prilikom transporta, molimo Vas da nas, najkasnije u roku od 24h od trenutka prijema pošiljke, pozovite telefonom ili pošaljete e-mail sa svojim podacima (ime, prezime, telefon) i opišete kakav problem imate. U najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od 8 dana od dana prijema reklamacije pisanim putem ili elektronskim, odgovorćemo potrošaču na izjavljenu reklamaciju i obavestićemo Vas o daljem postupanju. Rok za rešavanje reklamacije je 30 dana od trenutka prijave iste. 
Prilikom utvrđivanja da je roba oštećena prilikom transporta, potrebno je fotografisati oštećenja I dostaviti ih na mail: [email protected]

 

 

PRIGOVORI I REKLAMACIJE

 

 

U skladu sa odredbama Zakona o zaštiti potrošača („Sl. glasnik RS“ , broj 88/2021)

 

Vaše prigovore i reklamacije na našu robu i usluge možete podneti ­:

 

 

Odgovorna lica za prijem vaših prigovora i reklamacija u svakoj Poslovnoj jedinici su naši zaposleni:

 

 

 

 

Prema Odluci poslovne jedinice „Uradi Sam“ DOO , od 28.02.2022 ukoliko ne budete saglasni sa našim odgovorom na vaš prigovor ili reklamaciju , za vansudsko rešavanje možete se obratiti nekom od tela nadležnih za vansudsko rešavanje potrošačkih sporova.

 

 

Spisak tela dostupan je na Internet stranici Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija, na sledećem linku:

KLIKNITE OVDE

 

 



FORMA ZA REKLAMACIJU PORUDŽBINE


Prodajno mesto iz kojeg vam je stigla pošiljka: