Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Rezervisi proizvod

Da li ste sigurni da želite da rezervisete ovaj proizvod? Stvarno?


Servis

Servis za robu koja je kupljena putem internet prodavnice
 
U skladu sa unapređivanjem odnosa sa kupcima i u cilju poboljšanja rada i bržeg odgovora na reklamaciju, napominjemo da se artikli kupljeni putem internet prodaje šalju u servis prethodno popunjenim zahtevom putem našeg sajta, kada služba reklamacija primi zahtev, kontaktiraće kupca od kojeg je primljen zahtev, kako bi došlo do preuzimanja artikla i slanja u servis (* link ka reklamacija@uradi-sam.rs *forma reklamacije koju kupac popunjava).
 
Servis za robu koja je kupljena, rezervisana I preuzeta u radnji
 
Kupci koji su robu kupili, rezervisali I preuzeli u izabranoj prodavnici, artikal koji je predmet servisa donosi u onu prodavnicu u kojoj je robu kupio, rezervisao I preuzeo. Ukoliko kupac želi da skrati vreme odgovora na reklamaciju može da kontaktira direktno ovlašćene servise.
 
SPISAK OVLAŠĆENIH SERVISA
 
Novi Beograd – „URADI SAM“  Ul. Đorđa Stanojevića 35, Novi Beograd, + 381 11 2285 015
Radno vreme: svaki dan od 08-15:30h
 
Novi Sad SZTR „ELSA“ – samo za električne uređaje, Ul. Gavrila Principa 39a, Sremska Kamenica 21208 – Novi Sad, +381 21 463 477;+381 64 2000 876
Radno vreme: radnim danom:07-15h, subotom: 09-13h
 
Beograd – „ELEKTRA“ Ul. Cara Dušana 67, Beograd 11000, +381 11 3222 608
Radno vreme: radnim danom: 08-18h, subotom: 08-14h
 
Kruševac – „ELSYS“ Ul. Mijatov Čair 9a, Kruševac 37000, + 381 11 8408 302
Radno vreme: radnim danom: 16-20h, subotom: 08-13h
 
 “BSC doo” – za Wagner – Ul. Jovana Boškovića 77, Zemun 11080,  +381 64 65 77 053
Radno vreme: radnim danom: 09-17h, subotom: 10-14h
 
“Autounion”- za brendove: Energizer, Fire Cell, Tenax, Mustang, Step, Biloxxi, Ul.Pravomajska 36L, Zemun 11070, +381 3161 108; +381 64 8523 020
Radno vreme: radnim danom: 08-19h; subotom: 08-13h
Napomena: Za vreme odmora radno vreme servisa radnim danima je skraćeno od 08-15h, subotom od 08-13h. U vreme letnjih odmora, kontaktirati servis telefonom.
„CONFIDO METALI doo“ – Ul. Gaj 24, Sevojno 31205 , +381 31 724 818
Radno vreme: radnim danom i subotom: 09-17h
 
„BSC ELEKTROSERVIS“ za BOSCH – Ul. Dimitrija Tucovića 59, Beograd 11000, +381 11 644 85 46, +381 11 744 31 22, +381 11 641 62 91, e-mail: office@bsc-elektroservis.rs
Radno vreme: radnim danom: 08-17h, subotom: 08-14h
„Keller doo“ za BOSCH – Ul. Ljubomira Nikolića 29, Niš 18000, +381 18 274 030, +381 18 531 798
Radno vreme: radnim danom: 08-16h, subotom: 09-13h
 
“EINHELL doo” – za EINHELL – Ul. Vojvođanska 386, Surčin 11271, + 381 11 22 69 161, +381 11 22 69 162
e-mail: servis@einhell.com; marko.kovacevic@einhell.com; sasa.antic@einhell.com
Radno vreme: radnim danom: 08-16h
 
SAOBRAZNOST PROIZVODA
Informacije o saobraznosti za koji se izdaje list saobraznosti proizvoda i koji su podložni servisu,
možete pročitati ovde.
 
Član 1.
Stav 1.
Kupovinom uz koju vam je izdat list saobraznosti stekli ste sva prava o saobraznosti propisana članom 51.-54. Zakona o zaštiti potrošača („Službeni glasnik RS“ br.73/2010) koja dati proizvod sadrži.
Stav 2.
Ako isporučena roba nije saobrazna ugovoru, potrošač ima pravo da zahteva od trgovca da se otkloni nesaobraznost, bez naknade, opravkom ili zamenom. Odnosno da zahteva odgovarajuće umanjenje cene ili da raskine ugovor u pogledu te robe.
Stav 3.
Potrošač, na prvom mestu, može da bira između zahteva da se nesaobraznost otkloni popravkom ili zamenom. Ako otklanjanje nesaobraznosti u skladu sa stavom 2. ovog člana, nije moguće ili ako pretstavlja nesrazmerno opterećenje za trgovca, potrošač može da zahteva umanjenje cene ili da izjavi da raskida ugovor.
Stav 4.
Nesrazmerno opterećenje za trgovca u smislu stava 3. ovog člana, javlja se ako u poređenju sa umanjenjem cene i raskidom ugovora, stvara preterane troškove. Uzimajući u obzir:
  1. Vrednost robe koju bi imala da je saobrazna ugovoru;
  2. Značaj saobraznosti u konkretnom slučaju;
  3. Da li se saobraznost može otkloniti bez značajnih neugodnosti za potrošača
Stav 5.
Svaka popravka ili zamena se mora izvršiti u primerenom roku i bez značajnih neugodnosti za potrošača, uzimajući u obzir  prirodu robe i svrhu zbog koje ju je potrošač nabavio.
Stav 6.
Sve troškove koji su neophodni da bi se roba saobrazila ugovoru a naročito troškovi rada, materijala, preuzimanja i isporuke, snosi trgovac.
Stav 7.
Potrošač ima pravo da raskine ugovor ako ne može da ostvari pravo na popravku ili zamenu, odnosno ako trgovac nije izvršio popravku ili zamenu u primerenom roku ili ako trgovac nije izvršio popravku ili zamenu bez značajnih neugodnosti za potrošača.
Stav 8.
Za obaveze trgovca koje nastanu usled nesaobraznosti robe, proizvođač se prema potrošaču nalazi u položaju jemca.
Stav 9.
Potrošač ne može da raskine ugovor ako je nesaobraznost neznantna.
Stav 10.
Prava navedena u stavu 1. ovog člana ne utiču na pravo potrošača da zahteva od trgovca naknadu štete koja potiče od nesaobraznosti, u skladu sa opštim pravilima o odgovornosti za štetu.
vrh strane