Brisanje proizvoda iz korpe

Da li ste sigurni da želite da uklonite ovaj proizvod iz korpe?


Tematski katalozi Katalog Outlet Lokacije i kontakt

Zamena artikla

 

Kupovina je situaciona i individualna, pa se mogu dogoditi slučajevi gde će kupac tražiti od nas da se kupljena roba vrati iz više razloga. Zakon krajnjem potrošaču to omogućava u određenom roku. Nakon utvrđivanja da je roba vraćena u istom stanju kako je i poslata tj prodata (neoštećena i ispravna, roba i ambalaža) vrši se povrat novca kupcu ili zamena za neki drugi artikal uz korigovanje troškova, manje ili više u odnosu na ukupnu vrednost robe, naravno ukoliko postoji potreba za tim.
Ukoliko je nakon otvaranja paketa ustanovljeno da je kupac poručio pogrešnu veličinu ili boju, moguće je zameniti za odgovarajuću veličinu ili boju ili tome sl. ali shodno zalihama u tom trenutku. Stoga je kupac dužan da obavesti prodavca u najkraćem roku kako bi se izvršila zamena.
Troškove zamene robe i novca snosi kupac, sem u slučajevima kada kupac dobije neispravan ili pogrešan artikal. Ukoliko je kupac pogrešio prilikom odabira artikla, prilikom preuzimanja robe, kupac plaća iznos jedne poštarine u visini koja mu je prethodno naplaćena po već ugovorenom cenovniku.